Tonton Telefilem Salam Dari Syurga (Astro Citra)

Tonton Telefilem Salam Dari Syurga (Astro Citra)|BILAKAH tarikh telefilem Salam Dari Syurga bakal bersiaran? Saksikan telefilem akan datang bertajuk "Salam Dari Syurga" yang bakal bersiaran pada 27 Jun 2020, hari Sabtu mulai jam 9:00 malam di slot Astro Citra & Citra HD. Menampilkan lakonan hebat seperti Azman Ahmad, Johan As’ari, Sara Ali dan turut dibintangi YouTuber terkenal Syahmi Sazli, Yoe Parey dan Muhammad Asyiff. Berikut dikongsikan Tonton Telefilem Salam Dari Syurga (Astro Citra) buat panduan anda.

Tonton Telefilem Salam Dari Syurga (Astro Citra)

Tonton Telefilem Salam Dari Syurga (Astro Citra)

Berikut dikongsikan maklumat meliputi Tonton Telefilem Salam Dari Syurga (Astro Citra) beserta sinopsis telefilem dan senarai pelakon:

Tonton Live Telefilem Salam Dari Syurga

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming yang disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆


Info Telefilem Salam Dari Syurga

JUDUL : Salam Dari Syurga
WAKTU SIARAN : Sabtu, 27 Jun 2020, 9:00 malam
SIARAN TV : Astro Citra dan Citra HD
PENULIS SKRIP : Azal Ezreen
PENGARAH : Azhari Zain
PRODUKSI : Arie Zaharie Production Sdn Bhd, Mindshcope Sdn Bhd
PELAKON : Azman Ahmad, Johan As’ari, Fauziah Nawi, Sara Ali, Syahmi Sazli, Muhammad Asyiff, Yoe Parey

Sinopsis Telefilem Salam Dari Syurga (ASTRO)

Mengisahkan Aman, seorang lelaki lemah lembut yang meninggalkan kampungnya selepas rasa kecewa yang mendalam dengan penduduk kampung yang memandang serong terhadap dirinya.

Walau bagaimanapun, beliau memutuskan untuk kembali tinggal di kampung untuk menjaga ibunya (Fauziah Nawi). Pertemuan Aman (Azman Ahmad) dan Daniel (Johan As’ari), seorang anak yatim piatu yang sering menjadi mangsa penindasan telah membuatkan Aman berasa simpati dan beliau membuat tawaran kepada Daniel untuk tinggal bersamanya.

No comments

Powered by Blogger.